کتاب سیلماریلیون

اثر جی. آر. آر. تالکین از انتشارات روزنه - مترجم: رضا علیزاده-پرفروش های نیویورک تایمز

طراحی شده است که طرفداران هابیت و پروردگار حلقه ها عمیق تر به اسطوره ها و افسانه های خاورمیانه، Silmarillion یک حساب کاربری از روزهای بزرگتر، از دوران نخستین تولکینس جهان. این درام باستانی است که شخصیت های پروردگار حلقه ها به عقب نگاه می کنند و در حقیقت برخی از آنها مانند Elrond و Galadriel شرکت کردند. داستان های The Silmarillion در زمانی که Morgoth، اولین تیره پروردگ، در زمین میانه قرار داشت، تنظیم می شد و الف های بلند جنگجویی را برای بهبودی Silmarils انجام دادند، جواهرات حاوی نور خالص والینور. این کتاب شامل چندین اثر کوتاه است. Ainulindale یک افسانه از خلقت است و در Valaquenta ماهیت و قدرت هر یک از خدایان شرح داده شده است. Akallabeth سقوط پادشاهی بزرگ جزیره نومنور را در پایان عصر دوم تجدید می کند و از حلقه های قدرت از وقایع بزرگ در پایان سوم سن، همانطور که در پروردگار حلقه ها نقل شده است. این کار اساسی، متن اصلاح شده و تصحیح شده را شامل می شود و از طریق یک مقدمه، یک نامه جادویی نوشته شده توسط Tolkien در سال 1951 شامل می شود که در آن او توضیح کامل درباره اینکه او در اوایل قرون وسطی میانه زمین را درک کرد.


خرید کتاب سیلماریلیون
جستجوی کتاب سیلماریلیون در گودریدز

معرفی کتاب سیلماریلیون از نگاه کاربران
باید برای طرفداران Tolkien بخوانید. این یکی از پایه های دنیای شگفت انگیز Tolkiens را تشکیل می دهد. در اینجا چند تئوری در مورد تئوری و اهداف Tolkiens وجود دارد. وقتی اوون بارفیلد شعر را بخواند، او گاه گاه می آید که می تواند به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. این باعث می شود که او به عنوان «تغییر ذهن آگاهی» نامیده شود. همانطور که او شروع به تحقیق عمیق در مورد این پدیده کرد، آن را به مفهوم شناسی تبدیل کرد: نظریه دانش و معنا. بارفیلد یکی از اعضای اینکلینگ بود و یک دوست از J.R.R. تولکین نظریه های Barfield به شدت تحت تاثیر نظریه های Tolkien از نوشتن ادبیات فانتزی است. در حالی که تعداد کمی از مردم بارفیلد را خوانده اند، نظریه هایش به واسطه کارهای عالی Tolkien، Lord of the Rings و The Silmarillion به جهان ناشناخته است. نظریه های حاکم بر تکامل زبان این بود که زبان به عنوان صداهای ساده برای نشان دادن اشیاء فیزیکی است که انسان در طبیعت مواجه می شود، که با گذشت زمان، به طور استعاری برای توصیف مفاهیم انتزاعی و احساسات داخلی استفاده می شود. بارفیلد متوجه شد که سن طلایی شعر در دوران کودکی جامعه است. او نظریه ی این را می گوید که هرچه بیشتر در یک زمان، زبان استعاری بیشتر می شود، به این معنی است که در گذشته دور، هر دو معانی انتزاعی و فیزیکی از کلمات به طور همزمان توسط ذهن مردان درک شد. همانطور که زبان بازتابی از درون درونی ذهن است، این نشان می دهد که انسان درک متقابل بیشتری از جهان طبیعی در اطراف او، ارتباطش با آن و معنای آن دارد. در این مرحله از توسعه زبان، گفتار و شعر تقسیم شده بود، زیرا هر کلمه دارای معنای زیادی بود. این می تواند به عقب بر گردیم تا زمانیکه انسان خود را به طور کامل با طبیعت متحد سازد؛ پدیده های آن و احساسات داخلی او در یک موجود معنادار درک شده بود. این یک دولت بود که بارفیلد \"مشارکت اصلی\" نامیده بود. @ همانطور که زبان در زمان به جلو پیشرفت کرد، کلمات به معنای محدود شد و معانی آنها را تقسیم کردند تا بسیار تحلیلی باشند. بر این اساس، آگاهی مردان بیشتر از علایق و اثرات پدیده های طبیعی آگاه است، اما پس از آن توانایی خود را در درک معنای آن از دست داده است. او معتقد بود که بزرگترین قدرت در شعر در استعاره یافت می شود، زیرا هنگامی که به درستی استفاده می شود، می تواند عناصر را در ذهن خوانندگان مجددا ترکیب کند و معنای جدیدی ایجاد کند. این نگرانی از معنای جدید \"توسعه ی آگاهی\" بود که بارفیلد اشاره کرد؛ یک گام به سوی یک دولت متحد که او آن را \"مشارکت پایانی\" نامیده است. \"تولکر بیشتر زندگی بزرگسال خود را صرف نوشتن و تکمیل داستان هایی که در Lord of the Rings و The Silmarillion یافت شده بود و زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد هنر خود کرد و اثر مورد نظر که باید در مخاطبان باشد. در \"پری داستان\" او فلسفه را در نوشتن نوشته است. Tolkien، مانند بارفیلد، معتقد بود که داستان، زبان و آگاهی به طور جدی پیوند دارند. برای بارفیلد، استعاره ابزار قدرتمند ادبیات بود، اما برای تولکین، صفتی بود؛ توانایی جداسازی عناصر توصیفی که حواس ما را درک می کنند و سپس آنها را به روش هایی که اشکال جدیدی را ایجاد می کنند ترکیب می کنند. او می گوید: «ما می توانیم آتش را به شکم کرم سرد ببندیم. اما در چنین â € ~fantasy، â € ™ به عنوان آن است که نامیده می شود، فرم جدید ساخته شده است؛ شروع به گریستن می کند انسان یک خالق زیر می شود. @ ترفند ساختن اثر فانتزی، ایجاد یک زمینه است که از حقایق و عناصر دنیای واقعی ساخته شده است، که در آن می توان به اشکال جدید اعتقاد داشت. هر کسی می تواند سبز را بیان کند آفتاب. اما این به اندازه کافی نیست که یک جهان ثانویه ایجاد کند که در آن خورشید سبز معتبر باشد، فرماندهی اعتقاد ثانویه، احتمالا نیازمند کار و اندیشه است. \"همانند Barfield، Tolkien فکر کرد که این ایجاد این فرم جدید است که تولید کرد اثرات مفیدی از صنایع دستی او. یکی از این مزایا یک دیدگاه تازه از جهان است، که ممکن است آنچه بارفیلد درباره صحبت کردن درباره وجدان گسترش یافته صحبت کند. تولکین می نویسد، \"بازخوانی\" دوباره به دست آوردن \"بازخوانی یک دیدگاه واضح\" می شود ممکن است سرمایه گذاری می گویند \"چیزهایی را که ما (یا می خواستیم) آنها را ببینیم\" بدانیم. \"Tolkien نه تنها بر این موضوع نظارت می کند، بلکه کارشناسی ارشد تئوری خود را در عمل انجام داد. یک مثال از بارفیلد در اثر آثار Tolkien درخشان در «The Silmarillion» یافت می شود زمانی که Oromà «ابتدا با الف ها برخورد می کند: @ And Oromû تعجب کرد و ساکت شد و به نظر می رسید که در آرام زمین زیر ستاره ها او شنید بسیاری از صداها آواز خواند و Oromà \"به دنبال الف ها پر از تعجب بود، به طوری که آنها موجودات ناگهانی و شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی بود؛ به طوری که همیشه باید با Valarâ € ™ برای کسانی که به درستی وارد Eà هر یک در زمان آن باید به طور غیرقانونی به عنوان چیزی جدید و پیش بینی نشده ملاقات کرد. @ Elves فقط بیدار شده، اما آنها در مورد اشیاء اطراف آنها ، آنها آواز می خوانند زبان اصلی الف ها شعر بود، همانطور که بارفیلد تئوری کرد. به Tolkien، الف ها زیر مجموعه ای از ...

مشاهده لینک اصلی
3.5 ستاره این جلسه برای من همانند خواندن عهد عتیق همان احساس را داشت. \"این ماده پسزمینه برای کل سیستم فکر است. من حدس می زنم که نشان می دهد دین من است. \"زمین میانه است جایی که من امیدوارم روح من می رود وقتی که من می میرند. اما به طور جدی، خواندن این سابقه تاریخی تاریخی به زمین خاورمیانه، وقتی که من تصمیم گرفتم از طریق کلیۀ کتاب مقدس را بخوانم، خیلی از تابستان را به یاد من گذاشتهایم، تا زمانی که تصمیم گرفتم همه کتاب مقدس را بخوانم، با این فکر که اگر بتوانم همه چیز را درک کنم، ممکن است چیزی در آن پیدا کنم که من می توانم استفاده کنم در طی هر دو تجربه خواندن، من خیلی آموختم. بعضی از جنبه های برجسته «سیلماریلیون» که به شدت به عهد عتیق باز می گردید، داستان های خلق در ابتدا قوی ترین آنها بود. در نهایت، من توانستم ببینم که چرا بسیاری از مردم تولکر را به عنوان یک نویسنده مذهبی می بینند. هر دو Hobbit و LOTR هر دو به نظر می رسید بسیار غیر مذهبی به من، تقریبا pagan، بنابراین من همیشه با این دیدگاه اشتباه گرفته شده است. اکنون می بینم که پایه های زمین میانه بسیار متشکل از الهیات مسیحی است. همچنین پاسخ های بسیاری در مورد زمین میانه داشت: چرا الروند به عنوان نیمه الف شناخته می شود؟ تاریخ بین الف ها و دورف ها چیست؟ چرا آراگورن یک رنجر است وقتی اولین بار او را ملاقات می کنیم؟ چه کسی دقیقا Gil-galad است و چرا Elves از او آواز می خواند؟ کیست که البرت است؟ این کتاب برای خواننده های گاه به گاه نیست. \"این برای متفکر زمین میانه، غریزه یونانی، Hobbitophile است. وقتی سعی کردم در 20 سالگی آن را بخوانم، تمام موارد فوق را داشتم و هنوز هم شکست خوردم. در حال حاضر، در 50 سالگی من صبر و تمرکز دارم تا از این تاریخ جالب قدردانی کنم و از آن بسیار لذت بردم.

مشاهده لینک اصلی
Silmarillion مانند یک کتاب تاریخچه زبان خارجی خواند. به لحاظ مدرن، بی نظم است. هیچ روایت تنها با یک شخصیت اصلی برای عشق ورزیدن یا نتیجه گیری رضایت بخش وجود ندارد. این تاریخ زمین میانه است. شما هشدار دادید بنابراین این به راحتی به عنوان تنها برای طرفداران Hardcore طرفدار Tolkien استدلال می شود. اگر شما کاملا دوست دنیای جهان هستید، نویسنده ایجاد کرده و آرزو می کنید که به طور کامل آن را غوطه ور کنید، همه چیز را پایین بیاورید و Silmarillion را بخوانید! دیگران باید آن را امتحان کنند. از آنجا که من پنج ساله بودم، عاشق هابیت و پروردگار حلقه ها بودم. من می خواهم در Shire زندگی کنم و در اژدها سبز بخورم. Id چیزی برای سرگردانی کردن Brandywine و شاید سر من را به جنگل قدیمی در یک روز که من احساس شجاع را بهم زدن. یا شاید سفر خود را به میناس تریث انجام دهید و یک تور رانندگی از روحان را به فریب برخی از عکس از جنگل Fangorn و خرابه Isengard. چندین سایت دیگر وجود دارد که دوست دارند ببینند، اما در طرح بزرگ چیزها، این جایی است که به پایان می رسد. من در مورد اعمال بزرگ در طول سالهای انسان و جن، شاهان قدرتمند و جادوگران و یا حتی کسانی که جهان را ایجاد کرده اند، بسیار نگران نیستم، همه اینها در این متن کامل آمده است.

مشاهده لینک اصلی
من از توانایی من برای بررسی این کار، تا حدودی مشکوک هستم، اما می خواهم بهترین کارها را انجام دهم. _ Silmarillion_ کار Tolkien است که اغلب با توجه به تهدیدات توسط خوانندگان و، من فکر می کنم، بیشتر غیر قانونی maligned. این شهرت سخت ترین کارهای منتشر شده خود را دارد و من حدس می زنم این بدون دلیل نیست، هر چند من فکر می کنم که این اغلب موقعیتی است که بیش از پیش پیش بینی شده است و نه به دلیل ارزش ذاتی آن کار. من چندین بار قبل از این تازه خواندن دوباره به Silmarillion_ خوانده ام و به یاد نمی آورم که اولین تجربه من از این کتاب چطور بود، اما به یاد نمی آورم که آن را به ویژه توسط آن قرار داده یا پیدا کنم آن را \"به شدت\" به نحوی که من را دوست نداشتن آن (البته البته من متعهد Tolkien-Phile که ممکن است به این کمک کرده است). تنها شکایت واقعی من این است که من آرزو می کنم که بیشتر وجود داشته باشد و من فکر می کنم این ارتباط با آنچه که رایج ترین مشکل است که خوانندگان با «Silmarillion» دارند، ارتباط دارد. من تصور می کنم که تقریبا همه کسانی که به این کار می آیند، پس از خواندن _Hobbit_ و _ Lord of the Rings _ و به همین ترتیب آنها قبلا برخی از پیش فرض هایی راجع به آنچه در آن هستند قرار می گیرند که می خواهند تقلبی (یا حداقل اصلاحشده) یک بار آنها شروع به خواندن سیلی می کنند. از انتظار یا امید داشتن یک روایت نوشتاری با یک گروه به وضوح مشخص از شخصیت های اصلی پس از قصه داستان خطی، آنها با یک تاریخچه تقسیم شده از الف ها و مردان سنین اول زمین میانه که در آن بسیاری از شخصیت ها بافت در داخل و خارج از داستان، هر نقش بزرگتر یا کوچکتری را در حقیقت حماسه یا ساگا بازی میکند، که هر کدام به دیگران متصل هستند، اما با نگرانیها و داستانهای خودشان برای گفتن. آنها از یک قوس کلی استفاده می کنند که ما را به مصیبت های الدار می اندازد، زیرا آنها در تماس با والار هستند (خدایان میانه زمین که تحت نظارت Illuvatar و \"One\" حکومت می کنند) و در نهایت درگیر جنگ بزرگ خود را با دشمن، Morgoth (اصلی تیره پروردگار Sauron آنها تنها تقلید رنگی). من عاشق این گروه از داستان ها هستم و آرزو می کنم که تولکین زمان زیادی را برای درمان همه ی آنها در طول کامل، فرمت روایی که به LotR داده بود، داشته باشد، اما حتی داشتن آنچه که برای هرکدام از آنها ارزش دارد، هنوز بهتر از آن نیست با داشتن آنها در همه، به طوری که من می خواهم به کریستوفر Tolkien (هر آنچه که دغدغه های بعدی خود را) برای جمع آوری و انتشار این داستان ها پس از مرگ پدرش. این داستان قلب اسطوره Tolkien از زمین میانه و چه چیزی باعث شد LotR برای به دست آوردن عمق بزرگ و زمینه اسطوره ای آن را به دست آورد. تالکین برای مدت زمان زندگی خود از زمان جنگ جهانی اول تا زمانی که مرگش بود، داستان هایی از «سیلماریلیون» بود که بیشتر آنها می خواستند که نور روز را ببینند، و همچنین آنهایی که هرگز احساس نمی کردند. او در داستان های گوناگون در بسیاری از نسخه ها و پیش نویس ها، بسیاری از روایات جزئی و دیگران به صورت سالن ها و یا لفظ ها کار می کرد و حجم قابل توجهی از کار را می توان در آثار «داستان مریخ» که به تازگی تولید شده بود، جمع آوری کرد کارهای Tolkien در فرم حاشیه نویسی _ سیلور ماریون _ پیش از این توسط پسرش کریستوفر توکیانا در تلاش بود تا به یک شکل قابل انتشار (به این ترتیب، من فکر می کنم ریشه اکثر مشکلات مردم در کار) یکسان بودن این داستان ها بود. ما با یک اسطوره ایجاد می کنیم که در سبک بسیار کتاب مقدس (احتمالا اولین و بزرگترین بلوک مانندی برای خوانندگان جدید) است که نام و شخصیت های اصلی بازیگران را در میان موجودات فرشته ای معروف به والار و میار نامگذاری می کند و اوایل آنها را می بیند مصیبت در آردا (زمین) که در آن سرزمین های اصلی زمین میانه و والینور (حوزه های مرگ و میر و خدایان به ترتیب) و جنگ های خود را با ملکور شورش ایجاد می شود، که به زودی توسط الف ها به نام Morgoth (دشمن) نامیده می شود. پس از آن ما به داستان های تاریخی / حماسی / حماسی بیشتر ادامه می دهیم، همانطور که ما از بیداری الف ها و دعوت آنها برای آمدن به والینور یاد می گیریم و با والار در سعادت زندگی می کنیم. مطمئنا وسوسه و سقوط، شورش و بازگشت به سرزمین های فانی وجود دارد، زیرا الوها دنبال Morgoth در تلاش برای از دست دادن Silmarils به سرقت رفته، سه سنگ های ساخته شده توسط بزرگترین و قدرتمند ترین از صنعتگران Elves ، FÃ \"anor، و که حاوی آخرین سبد از نور بزرگ درختان Valinor، یادآور نهایی از سعادت اولیه از جهان است. این داستان این سنگهای قیمتی و تلاش برای بهبود آنها است که قصه اصلی داستان های بسیاری از \"Silmarillion\" را ایجاد می کند و حقیقتا از جایی که حجم آن نامش را می گیرد. از جمله این داستان ها، سه داستان است ™ یا مرکزی خاورمیانه: داستان کودکان Hurin که سرنوشت غم انگیز تورین توامبرار را متضرر می کند، مردی است که به طور مساوی با سرنوشت و غرور و ناکامی های شخصی خود رانده می شود که از دست دادن، قتل، سرخوردگی و مرگ رنج می برد؛ داستان Beren و Luthien، بزرگترین داستان عشق از روزهای اولیه، که در آن نژادهای الف ها و مردان متحد هستند و در برابر همه قدرت های مور ...

مشاهده لینک اصلی
بهتر از من حتی به یاد داشته باشید! من نیاز دارم دوباره پروردگار حلقه ها و هابیت را بخوانم و سپس باید همه فیلم ها را دوباره تماشا کنم !!!!!!!!!!!

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب سیلماریلیون


 کتاب مدرسه ... است (چه وضعیه بابا)
 کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم
 کتاب دختری که ماه را نوشید
 کتاب ما اینجا زندگی می کنیم
 کتاب ۴۸ قانون قدرت
 کتاب فن گرل