کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم

اثر سید فیلد از انتشارات نیلوفر - مترجم: عباس اکبری-پرفروش های نیویورک تایمز

For almost twenty-five years, aspiring screenwriters have turned to guru Syd Field for clear and insightful step-by-step guidelines on the art and craft of writing screenplays. Now, with a totally new, up-to-date perspective on todays film industry, Syd Field again proves why he is revered as a master - and why SCREENPLAY remains the bible of the film industry. From inception through completion, from opening scene to finished script, here is a sourcebook designed to help todays aspiring screenwriters turn their ideas into scripts that will sell and succeed on the screen tomorrow.


خرید کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم
جستجوی کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم در گودریدز

معرفی کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم از نگاه کاربران
اگر Save the Cat مانند حساب، Screenplay مانند جبر است. چه چیزی برای من جذاب است، نوع شخص هر کدام از این کتاب ها برای آن نوشته شده است، که می تواند از فیلم های توصیه شده توسط نویسندگان تهیه شود. بلیک اسنایدر به طور قانونی ورزش و چهار کریسمس را دوست دارد در حالی که سید فیلد بیشتر از یک زیبایی آمریکایی و مرد شوشانک است. اسنایدر می خواهد در اغلب افراد بی گناه، غول پیکر، سریع پول نقد بپردازد در حالیکه فیلسوف به افرادی که دارای مفاهیم خوب هستند اما هیچ نظری در مورد اجرای آن ندارند؛ او هیچ توهمی در مورد چشم انداز مالی میدان ندارد، بلکه بر عشق خود کار تمرکز دارد. همانطور که فیلد و من خیلی از لحاظ طعم و مزه نزدیک هستند، من به طرز چشمگیری کتابش را بیش از Snyderâ € ™ s توصیه می کنم. چقدر خوب است؟ برای یک، چندین اسکریپت را به صورت خطی تجزیه می کند و نه تنها به این دلیل که آنها کار می کنند، بلکه چگونه کار می کنند. به نظر می رسد که شکل فیلمنامه دارای ویژگی های جادویی است که رمان ها، نمایشنامه ها و اشعار ضعیف است (البته برعکس)، و درک آنها کلید برای انیمیشن کردن متن شماست. جنبه های فنی، بصری و عاطفی همگی تحت پوشش قرار گرفته اند، همچنین مشکلات رایج که فیلمنامه نویس های تازه کار را تسخیر می کند. میدان می گوید از F. Scott Fitzgerald's موفق به شکست در هالیوود، دانش آموزان موفقیت و شکست خود، و مصاحبه با فیلمنامه نویس برجسته است. دیوید فاستر والاس پیشنهاد می دهد: «موزها یک رسانه اقتدارگرا هستند. آنها شما را آسیب پذیر می کنند و سپس بر شما غلبه می کنند. بخشی از سحر و جادو رفتن به یک فیلم به آن تسلیم شده است، و آن را به شما تسلط می دهد. »این کاملا درست است. و از مرد عنکبوتی: با قدرت بزرگ، مسئولیت بزرگی می شود. »بنابراین شما می بینید که سینما ما تماشا را حیاتی می کند، و افرادی مانند فیلد هستند که در شکل گیری آینده خود دست دارند. من برای یک، فیلم هایی را ترجیح می دهم که مخاطبان را با بشریت مشترک خود مقابله کنند، در مقابل آنهایی که جهان بینی ما را به چیزی ساده و زامبی تبدیل می کنند. به عنوان مثال، ایجاد یک فیلم با اخلاق از طریق و از طریق آن انجام می شود. فیلد می تواند نقاط اضافی برای تمرکز فلسفه خود را در اطراف هگل قرار دهد که می گوید: «فاجعه تراژدی نه از یک شخصیت که درست است و دیگری اشتباه است و نه از درگیری خوب و شر، بلکه از یک درگیری که در آن هر دو شخصیت ها درست هستند و بنابراین فاجعه یكی از حقانیت درست است كه نتیجه آن منطقی است. [ص 137] â € فیلم های نمونه ای که متناسب با این لایحه است، عبارتند از Hayao Miyazaki's repertoire و اخیرا Captain Fantastic. شما ممکن است بپرسید چرا من فقط این چهار ستاره را به ارمغان می آورم، و دلیل آن، به طرز وحشیانه ای با شکل است. فیلد عملا ساختار سه قانون را اختراع کرد اما مطمئنا تنها پارادایم (برای استفاده از اصطلاح خود) نیست که از طریق آن می توان گفت یک داستان است. در حالی که این نسخه به طور کلی در مورد هالیوود درست بود وقتی که اولین نسخه از کتاب منتشر شد، به نظر می رسد مشتاقانه به متناسب با Memento و Pulp Fiction به مدل â € \"گرد و غبار گرد و غبار به سوراخ â €\" بسیار کمتر سینما هنری Rive Gauche و Haneke یا ذهن خسته کننده مانند Primer. فیلم ها، محدود به زمان، باید یک شروع و پایان، داشته باشند، اما چگونگی ساخت آنها در بین تقریبا ثابت نیست به عنوان فیلد نشان می دهد. من مشتاقانه منتظر روزی که کسی فیلم را بسازد که انتهای آن پایان قطعی نیست و پایان واقعی آن باید توسط مخاطبان پس از واقعیت نتیجه گیری شود. من تضمین میکنم اولین کسی که این کار را انجام دهد به عنوان یک نابغه مورد ستایش قرار خواهد گرفت. ایا صبر کنید، فقط چند کتاب سینمایی را بخوانید. این می تواند من باشد! P.S. تماشای چینی ها قبل از شروع خواندن ضروری است؛ زمین به طور گسترده به آن اشاره می کند. نقل قول های مورد علاقه: یک بار یک کارگاه آموزشی در آلمان را برای حدود پنجاه نویسنده آموختم، و از پنجاه داستان، چهل و شش نفر از آنها به مرگ، خودکشی، ضرب وشتم و ویرانی پایان یافتند. [ص 88] â € œ همه درام درگیری است. بدون درگیری، هیچ اقدامی ندارید بدون عمل، هیچ شخصیتی ندارید بدون شخصیت، شما هیچ داستان ندارید و بدون داستان، شما هیچ فیلمنامه ای ندارید [ص.25] â € œPoint از نظر سایه و رنگ همانطور که ما جهان را ببینید. آیا تا کنون عباراتی شنیده اید که عبارتند از: «زندگی بی عدالتی است»، «شما نمی توانید با City Hall مبارزه کنید»، «تمام زندگی یک بازی شانس است»، «شما» شما نمی توانید یک ترفندهای جدید سگ را یاد بگیرید، \"زندگی\" فرصت نامحدود است، \"شما شانس خود را،\" یا \"موفقیت\" بر اساس آن که شما می دانم؟ این ها همه دیدگاه ها هستند. همه ما دارای نقطه نظر، منحصر به فرد و منحصر به فرد، فرد به تجربه شخصی و بیان هر فرد است. لازم به ذکر است که یک دیدگاه از طریق تجربه شخصی به دست می آید. [ص.65] â € œFilm رفتار است؛ عمل شخصیت و شخصیت، عمل؛ آنچه که شخص انجام می دهد این است که او چه کسی است، نه آنچه که می گوید. [ص 69] â €

مشاهده لینک اصلی
برای اولین بار سایه ایده را به عنوان یک فیلمنامه نوشتم و این کتاب در لیست خوانندگان برای فیلمنامهنویسان است. خوب، باید بگویم، این نیز برای رماننویس بسیار مفید است. چندین چیز کلیدی را از این کتاب یاد گرفتم: اول: دیرکردن، بیرون آمدن در اوایل. دوم: ایجاد صحنه های بصری سوم: هر داستان دارای استخوان، ساختار بود. ساختار خود را بشناسید و روی آن بنویسید. در غیر این صورت شما هیچ جهت، هیچ فرم و خواننده آن را در سه صفحه و پیچ و خم احساس - و یا به شما یک بررسی بد. پاداش: هر فیلم به ارزش فروش آن تمرکز بر ساخت یک یا دو صحنه است. ایجاد این افزایش و بازپرداخت آن در طول صحنه اصلی (ها). جایزه دوم: ایجاد کنتراست. این عکس را میسازد، آن را به رمانهایتان اضافه کنید. قهرمان شما باید مثل زندگی زندگی کند. خواننده خود را احساس کن حتی در هیجان انگیز. به خصوص در هیجان انگیز.

مشاهده لینک اصلی
خب من به دنبال کتاب خواندن نشدم چون شنیده شید که چگونه کتاب ساده است. اما تصمیم گرفتم خودم را امتحان کنم و در آنجا برویم ... این کتاب واقعا خوب است و تمام پروسه را بسیار خوب توضیح می دهد به خصوص کسانی که برای چیزی درباره فیلمنامه تلاش می کنند و دو اسکریپت اسکریپت اول را می نویسند.

مشاهده لینک اصلی
ساختار یک چیز زیبا است من این کتاب را چند هفته در کیف خودم حمل کردم.

مشاهده لینک اصلی
ЧовÐμк D Ð'оР± Ñ € Ðμ Ð'Ð ° живÐμÐμâ € | Ñ € ÐμÑРвРدرجه سانتی Ð'Ð درجه سانتی нР° N N † пиÑÐμ ÐμнР° N € ий . DSD кÑ، о оÑ، D ° ± ÐμÐ »Ñ D · د вР° N D ° Ñ Ð¼Ð¸Ñ، СиÐ، Фийл D'в книгР° N، D ° Ñ D † Ñ € žÐšÐ¸Ð½Ð¾Ñ ÐμнР° N € € N، A DN (DD · د. КоР»DD ± Ñ € D، 2017) â € ð žÐ'Ñ Ðμки иÑÐμ ¿N N † Ñ € ÐμнРدرجه DD، оÑ، N € ÐμÑ € D ° виÑ، ÑŒÐ¾Ñ Ð² D »NZD Ð¸Ð¼Ð¸Ñ Ð²Ð¸ ± Ð ± D ° Ñ € DD »D Ñ € ÐμÑ € D ° N، Ð¾Ñ Ð½Ñ، Ð'о ÑоÑ\" ÑŒÐ¾Ñ € D ° нРدرجه D »· имуРинРدرجه D» Ñ € ÐμкР° N، D ° Ð'вокРدرجه N، D ° DD »D D ± D ° Ñ € мРدرجه سانتی нкР° N، D ° Ñ € ÐμÑ Ð²Ð¸Ñ € D ° Ñ ‰ D ° D» D ° N، Ðμâ €. С кР° N ‰ кво Ðμ нРدرجه سانتی Ð²Ñ € ÐμÐ'и Ð¾Ñ ‰ Ðμ ÐμÐ'ин нР° N \"онРدرجه سانتی нР° N ... DD» Ñ Ð'иÑ، Ðμ، ÐºÐ¾Ð¸Ñ ، о Ñ Ð ± Ðμ NSD »Ð²Ð ° N، N кРدرجه سانتی Ð²Ñ Ð³Ð¾Ð'инРدرجه سانتی؟ DN D ‰ о، N € Ð ° D · Ð ± Ð DN € ° N Ðμ، но оÑ، къÐ'Ðμ Ðμ Ñ D · D ° Ð¿Ð¾Ñ ‡ вРدرجه سانتی؟ DZN Ð½Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ N، B ¿Ñ € оР± D »Ðμм، койÑ، о DD ‡ · Ð¼ÑŠÑ Ð²Ð درجه از N ° пъвРповÐμÑ ÐμÑ، о ‡ N ... Ð¾Ñ € D ° Ñ ÐºÐ¾Ð¸Ñ، о Ðμ нРدرجه ÐμмРاز N، قلع D · D ° Ð'Ð ° N ‡ D ° N، D ° Ð'Ð ° N € D ° D · кРدرجه D · N ° вÐ، DN N، Ð¾Ñ DD € ¸ D · D ° киноÑ، о D N، ÐμÐ »ÐμвиРDN · N، D ° Ð'Ð¾Ñ Ðμ N، D ° Ñ Ðμмпъл قلع از N ‰ € ÐμÐ²Ñ ÐμмÐμнно ÐºÑ DN، DN € ‡ Ðμн. DSD кви ° N D ° Ð³Ñ € Ð ° Ð½Ð¸Ñ DN، Ðμ † D ° РнÐμÐ¿Ð¸Ñ Ð½Ð¸Ñ، Ðμ Ð¿Ñ € D ° виР»D ° ÐºÐ¾Ð¸Ñ ، о Ð¾Ñ \"Ð¾Ñ Ñ € мÑ، ÐμÐ'ин Ð'оРقلع ± Ñ € Ñ † Ñ € ÐμнРدرجه سانتی ий، кви кР° N D ° кРدرجه سانتی пРدرجه سانتی ниÑ، Ðμ، коиÑ، о N، N € Ñ ð ± Ð²Ð درجه سانتی Ð'Ð ° N Ðμ DD · D ± N N ° гвРد кРدرجه سانتی к в ÐºÑ € D ° йнР° N N € ° мÐμÑ، кРÐμÐ · уР»N، D ° N، NSN، Ð'Ð درجه سانتی нÐμ DD · гл ÐμжÐ'Ð درجه سانتی кРدرجه D ° N، о мРN، ÑŒÐ¾Ñ ° N € кР° Ð Ð'Ñ € кР° N † D ° Ð½Ð¸Ñ شود؟ D \"Ñ € Ð ° D · нÐμÑ Ð¾Ñ، о ‰ Ñ ‡ ÑƒÐ²Ñ N، во، N ‡ Ðμ нÐμ N د Ð'Ð¾Ñ N، D ° N، NSN но ‡ нР° N N N но мР° N، ÐμÑ DN € N، D ° можÐμ Ð'Ð درجه سانتی поÐ'копРدرجه سانتی Ðμ нРدرجه سانتی й D-Ð'оР± Ñ ð € ° N، D ° иÐ'ÐμÑ. D ~ мÐμнно N، ук иÐ'вРدرجه سانتی нРدرجه سانتی Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ñ ‰ СиÐ، ФийР»Ð'.Ð | Ðμл Ñ DN، N، ÐμÐºÑ N، в کرونیکل: HTTP: //www.chronicle.bg/bookclub/book ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم


 کتاب تام کت در هزارتوی عشق
 کتاب شش کلاغ
 کتاب یکی از ما دروغ می گوید
 کتاب همه دختران گمشده
 کتاب زنانی که کار می کنند
 کتاب تابستان مرگ و معجزه